CDM Group - Egészségügyi marketingre szakosodott reklámcég

A CDM Group kimondottan az egészségügyi kommunikációra szakosodott marketing cég, amelynek fő feladata, hogy világmárkákat segítsen a digitális világ lehetőségeinek kiaknázásába úgy, hogy közben megőrizze a már kiépített márkanév értékét.

A világ vezető hirdetési és kommunikációs ügynökségeinek elméiből összeállt CDM Group (az Omnicom/DAS része) a világ legnagyobb, egy kézben lévő egészségügyi kommunikációs vállalata. Az ügyfelek a piac széles területeiről érkeznek a gyógyszergyáraktól a biotech cégekig. A CDM Group pedig a kiváló megoldásokat kínál számukra - Mac környezetben alkotva. A CDM Group nem csak Mac felhasználó, hanem kiaknázzák a Mac nyújtotta mindenféle előnyt, hogy innovatív marketing termékeket alkossanak az ügyfeleik számára. MacBook Pro és MacBook Air gépeiken alkotva aktívan használnak olyan beépített alkalmazásokat, mint a Pages kiadványszerkesztő, Numbers táblázatkezelő és Keynote prezentációkészítő, amelyek nem csak gyönyörű megjelenésűek, de kiváló együttműködési funkcióik is vannak.

A Mac számunkra hatékony és rugalmas operációs rendszer kínál, amely a projekttől függetlenül segít az innováció hátterének támogatásában” - mondja Joshua Prince, a CDM Group elnöke.

A siker kulcsa a CDM Group számára az a teljesítmény, hogy összekötik az egészségügyi ügyfeleket a páciensekkel. Ennek elérésére a klasszikus analóg megoldásokat is alkalmazzák, mint a nyomtatott médiakampányok, illetve az internet alapú stratégiákat is igénybe veszik. Ennek keretében például iPad és iPhone alkalmazásokat hoznak létre, amelyeket az ügyfelek az App Store-ban elérhetnek, és nem csak nyers marketing anyagokkal bombázzák a pácienseket, hanem egészségmegőrző tippekkel, életmód javító ötletekkel.

Egyik alkalmazásuk, a Pain Scale nevű Európa több mint 600 kórházában van használatban, mint a műtét utáni megfigyelés kötelező eszköze. A segítségével sokkal egyszerűbb a kommunikáció az orvosok és a páciensek között, illetve pontosabb a műtét utáni fájdalmak rögzítése, definíciója, meghatározása, amelyet esetleg utólag szóban kevésbé pontosan és időben nem jól behatárolhatóan adna elő a beteg.

A Mac bátorít minket arra, hogy szabadabban értelmezzük azt a hagyományos környezetet, amely ennek az iparágnak a kihívásait jelenti - ezáltal jobb élményeket hozhatunk létre a termékeinkkel” - mondja Matt Goff, a CDM Group tanácsadó szakembere. „Ezáltal a páciensek végső soron jobban megértetik a problémáikat az orvosokkal, jobb és hatékonyabb ellátást kapnak, és végül jobban lesznek.

Amikor arról van szó, hogy inspiráló döntéseket hozzanak, a CDM Group az egészséget támogató online tartalmak megjelenítése mellett döntött. Egyik ügyfelük számára olyan internet alapú közösséget hoztak létre, amelynek tagjai különböző hát- és derékfájási panaszokkal küzdenek. A lap tippeket és tanácsokat szolgáltat, például torna lehetőségeket, amelyről demonstráló videókat alkottak. Ezeket a Final Cut Pro X segítségével vágták meg és publikálták a cég egy Mac Pro munkaállomásán. „Tudjuk, hogy a páciensek számára nehéz pontos információt találni egy-egy fájdalom típus okának meghatározásáról” - mondja John Deely, a cég rangidős alelnöke. „Ezért döntöttünk úgy, hogy igazi szakemberek bevonásával készítünk szemléletes videókat, amelyek feldolgozása és publikálása a Mac segítségével nagyon hatékony és gyors volt.

A játék lehetőségek szintén kedveltek a CDM Group ügyfelei körében, hiszen interaktív üzenetváltásra nyitnak lehetőséget. A CDM házon belüli fejlesztő csapata olyan játékokat alkot, amelyek oktató és kezdeményező célú módon szólnak a páciensekhez. Van például olyan játék, amelynek során a testük fájdalmas részeinek belsejében tehetnek utazást a páciensek, és megérthetik, hogy mi okozza a bajt.

A Mac élmény innovatív és optimista” - mondja Rick Guzman, a CDM Group egyik alelnöke. „E paraméterei összecsengenek a cég szemléletével.

A CDM Group ügyfeleinek legfőbb célja természetesen az, hogy elmondják a pácienseknek, hogy termékeik, megoldásaik milyen módon segítenek leküzdeni a betegségeket, fájdalmakat. E célra a cég szakemberei előszeretettel veszik igénybe a Keynote képességeit, ha mozgó grafikus tartalom alkotása a feladat, és a Pages tudását, amennyiben nyomtatott sajtótermék készül. A cég aktívan használja a Mac tudását a belső kommunikáció során is: az AirDrop, a Messages / Üzenetek alkalmazás könnyed adatcsere lehetősége, a Calendar / Naptár szervezést segítő tudása mind-mind alapvető értékek a CDM Group számára. Amikor egy-egy kész produktumot bemutatnak a megrendelőnek, a Mac AirPlay képességét használják az Apple TV igénybevételével, amely elképesztően kényelmes és dinamikus prezentációs lehetőséget kínál.

A Mac segítségével produktívabb, kreatívabb és együttműködőbb a munkakörnyezetünk” - magyarázza Joshua Prince. „Ez jól modellezi azt, hogy egy hatékony megoldás miként lehet egyszerű és elegáns is egyben.

A CDM Group számára a Mac nem csak eszköz, hanem inspiráció, ahogyan fogalmaznak. Nem csak megoldják a kommunikációs kihívásaikat a Mac segítségével, de az üzleti növekedés számára is inspirációt kapnak nap mint nap. „Nem meglepő, hogy újra és újra az Apple termékei mellett döntünk” - mondja Jo Ann Saitta, a CDM Group informatikai vezetője. „Amikor a kollégák inspirációt merítenek, rendkívüli dolgokat hoznak létre. És ezt az inspirációt a Mac nyújtotta munkafelületben találtuk meg.

 



 


     Keresés a lap tartalmában a Google motorja segítségével: